Årets bild – Mimmi

Ja, detta är ju lika svårt varje år! Att försöka välja ut en av alla ens egna bilder till ”årets bild” ….. Men denna jag valt är ju inte värst märkvärdig i sig. Att det blev just denna bilden…ja det bev det för att jag många många MÅNGA gånger åker förbi detta ställe och tänker att det är väldigt fint. Men just när denna bilden togs hade jag haft sån där riktig fototorka och bestämde mig att bara börja ha med mig kameran i bilen…. Lura igång kreativiteten helt enkelt. Och just den morgonen så var det fantastiskt ljus på detta fina ställe.

016

Önskar er ett Gott Nytt År!

Nu får jag rota lite mer i hårddisken för i början på nästa år kommer det en resumè av 2014 i bilder 🙂

//Mimmi

2 responses

  1. Tjusigt ,.. Så effektfullt med björk som står tätt . Kram Tess

  2. Vilket underbart ljus! Kram Lena

Kommentera

