Årets bild av Marajah

Det här är lika roligt varje år! Ibland vet man tidigt på året vilken bild som man gillar mest. Vissa år sitter man och bara skakar på huvudet, och funderar på att sälja sin kamera… 🙂
I år visste jag tidigt vilken bild det skulle bli. Vi fotograferade ett bröllop i augusti, och har insett att jag nog är bättre på att ”fånga ögonblick” än att ta de där stilrena porträtten. Vid porträtt blir det nog för mycket skarpt läge för mig, tror jag.

I augusti fick vi möjlighet att följa Daniel och Erica på deras stora dag. Det var en helt ljuvlig dag där tårarna brände i ögonvrån flera gånger, så vackra människor både på in- och utsidan. Bröllopet var i Gamla kyrkan i Åmål, och bilden togs när brudparet väntade på att få gå ut och hyllas. Visst är detta ett underbart ögonblick?
årets bild

Sedan är det faktiskt en bild till som hängt med mig under året. Det är en mobilbild från en alldeles magisk kväll med goa´vänner!
Man kan nästan tro att man är i Medelhavet, eller hur? Men nejdå, vi är mitt ute på ett vindstilla Vänern…
juliliten2
….så ljuvligt….så mycket Sverige!

Längtar redan till nästa års ”bästa bild”…. 🙂
/Maria

4 responses

  1. Såklart det här är årets bild för dig!!!!!! En kanonbild!

    1. Tack Lena! Tycker jättemycket om den själv! Tack!

  2. Underbar bild !!!! Kramis Tess

    1. Tack sötnöt! Den har en del känslor i sig ja…:-)
      /maria

Kommentera

